Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

ΚΥΡΙΕ ΨΕΚΑΣΜΕΝΕ (ΑΜΟΙΡΕ) ΟΜΗΡΕ.

Λες ρε αδερφέ τελικά να μας ψεκάζουνε; Δε ξέρω έχω χάσει το μπούσουλα μ’ αυτά που βλέπουνε τα μάτια μου. Διαβάζω στις τοπικές αθλητικές ειδήσεις ότι Ο Ομηρος Νεοχωρίου κατέθεσε ένσταση κατά του κύρους του αγώνα με τον Αχελώο Αγγελοκάστρου.
Γιατί λέτε;
Διότι ο διαιτητής ενώ διαπίστωσε ότι οι δύο ομάδες έχουν ίδιου χρώματος σορτς και κάλτσες δεν υποχρέωσε τη γηπεδούχο ομάδα ν’ αλλάξει «σκαλτσούνια», και βάση του άρθρου 21 παρ 2 α’ του ΚΑΠ πρέπει η γηπεδούχος ομάδα να τιμωρηθεί.
Δεν ξέρω αν πέρασαν αεροπλάνα κι έριξαν μπόλικο πράμα πάνω απ’ το Νιχώρι, Αλλά με ρωτάς εμένα κύριε Όμηρε Νεοχωρίου αν έχω άλλες κάλτσες να φορέσω. Η κρίση με ρήμαξε, τα καρπούζια πήγανε καταδιαόλου φέτος, το καλαμπόκι σαπίζει στις αποθήκες, παρ’ όλα αυτά πήρα κινέζικες δύο ζευγάρια, και τρύπησαν σε μια βδομάδα. Οι χορηγοί πεθάνανε, που να τις βρω εγώ κύριε Όμηρε τις κάλτσες;
Κύριε ψεκασμένε (άμοιρε) Όμηρε μπορεί δύο ομάδες να είναι ανταγωνίστριες, πλασάρουν όμως το ίδιο προϊόν κι αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Αυτό πουλάνε και οι δυό στο κόσμο. Μπορεί να έχουν διαφορετικά συμφέροντα, ποτέ όμως δεν ξευτελίζουν αυτό το προϊόν.
Κι εσύ κύριε Όμηρε έχασες κάθε σεβασμό που είχες σαν παλιά ομάδα στο νομό μ’ αυτή τη γραφική και γελοία ένσταση. Γιατί ξεφτίλισες το ποδόσφαιρο Όμηρε Νεοχωρίου.
Καστρινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :