Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

πρόσκληση - κάλεσμα



Αγαπητοί μου χωριανοί και χωριανές,
Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά και Καλά!
Επικοινωνώ μαζί σας για το εξής: Έχω συγκεντρώσει ένα ογκώδες υλικό, λαογραφικού περιεχομένου, που αφορά στη μικρή, αγαπημένη μας πατρίδα, το Αγγελόκαστρο. Το Αγγελόκαστρο, όπως ο καθένας έχει μέσα του, ως εικόνα και βίωμα και άγγιγμα προσωπικό, του πατρικού σπιτιού, των γονιών και των καλών ανθρώπων του παρελθόντος και του σήμερα.
Το ογκώδες αυτό υλικό προέρχεται από έρευνα προσωπική στον τόπο μας, αλλά και - αυτό είναι το σημαντικό - από κρατικά και πανεπιστημιακά αρχεία. Πρόκειται να τα εκδώσω και μάλιστα με την εποπτεία ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος, αρκεί να βρεθεί χορηγός. Το πρόβλημά μου δεν είναι τόσο ο χορηγός. Κάποιος μπορεί να βρεθεί. Και όταν βρεθεί, ένας Δήμος, ένα πρόσωπο, κ.λπ., θα γίνει η έκδοση. Αυτό που επείγει για μένα, ως ερευνητή, είναι η έλλειψη κάποιων στοιχείων. Συγκεκριμένα, μου λείπουν φωτογραφίες των δασκάλων της δεκαετίας του 1930 - 40, για παράδειγμα του πασίγνωστου Αχιλλέα Στέκα, σχολικές φωτογραφίες εκείνης της δεκαετίας, φωτογραφίες φουστανελοφόρων χωριανών, του κανονιού του Αι - Γιώργη, του πλάτανου του Φωστήρα με τη βρύση, του πρώτου λεωφορείου του Σταμούλη που έκανε τα δρομολόγια, του πρώτου τρακτέρ της κοινότητας, του πρώτου ταξί του χωριού, της «αραπούλας», δηλαδή της πρώτης κούρσας του Δ. Καπλάνη και του πρώτου ενοριακού ναού των Αγίων Αποστόλων πριν την ανακαίνισή του από τον Αγγελοκαστρίτη πολιτικό μηχανικό, Γεώργιο Λάσκαρη.
Θα είμαι υποχρεωμένος σε όποιον/α διαθέτει και επιθυμεί να μου χορηγήσει αντίγραφο των παραπάνω φωτογραφιών ή μπορεί να βοηθήσει στην ανεύρεσή τους. Την ίδια υποχρέωση θα έχω και σε όποιον/α αντιλαμβάνεται το έργο μου και θελήσει να με βοηθήσει δίνοντάς μου σχετικό υλικό. Φυσικά και θα αναγράφεται το όνομά του στην υπό έκδοση εργασία.
Δεν θα ενοχλούσα αν δεν αντιλαμβανόμουν την αξία, τη σημασία και τη σπουδαιότητα που έχει για το Αγγελόκαστρο, ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας να επιμεληθεί αυτό το υλικό και την έκδοσή του.
Τέλος, επειδή την ιστοσελίδα αυτή παρακολουθούν κυρίως νέοι άνθρωποι, οι οποίοι λόγω της ηλικίας τους δεν μπορούν να γνωρίζουν αυτά που ζητάω, ας συζητήσουν με τους γονείς και τους παππούδες για το θέμα. Περιμένω.
Σας ευχαριστώ.
Το mail μου είναι
priovolose@gmail.com και το κινητό τηλέφωνό μου 6977449351.
Με εκτίμηση
Ευθύμιος Α Πριόβολος




Δεν υπάρχουν σχόλια :