Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

ΚΥΡΑ ΖΩΗ, ΔΕ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Το χρονογράφημα του Σαββάτου.
Πάλι σήμερα ηχούνε οι σειρήνες, αρχίζουν οι βομβαρδισμοί, αλυχτούν τα φερέφωνα, ανταριάζουν τα μικρόφωνα! Οι πολεμικοί ανταποκριτές μας, ξεχύθηκαν με τις ξιφολόγχες τους στις ορεινές συχνότητες να μας κρατήσουνε καλά ενημερωμένους. «Πάρε κόσμε φόβο»! Το πλέον εισαγόμενο προϊόν απ’ τη γερμανική αυτοκρατορία, κατευθείαν στα ράφια των σούπερ-καναλιών μας.
Ναι ορέ το κατάλαβα. Το εμπέδωσα γαμώ το κέρατό μου πως «η κατάσταση είναι κρίσιμη, ο κίνδυνος εξόδου απ’ την ευρωζώνη ορατός, οι κυβερνητικοί χειρισμοί ανώριμοι έως κι επικίνδυνοι, ότι τελειώνουν τα αποθέματα ρευστότητας, τα ασφαλιστικά ταμεία δεν θα έχουν χρήματα για τις συντάξεις, οι διαπραγματεύσεις πάλι βούλιαξαν, το τραπεζικό σύστημα καταρρέει»... Κοντολογίς τι άλλο θέλετε από μένα ρε κοπρόσκυλα; Όλα τα έχω εμπεδώσει: Ο λαός μας είναι τεμπέλης και διεφθαρμένος ως το μεδούλι! H πρωτεύουσα της Ελλάδας είναι το Βερολίνο! Το ελληνικό πρόβλημα είναι ευρωπαϊκό. Το Σκληρό το τελεσίγραφο, ή συμφωνία ή χρεοκοπία. Ότι η Ζωή τραβάει το σκοινί με όλους, προειδοποιώντας κυβέρνηση, Στουρνάρα και λαό. Τις αλυσιδωτές επιπτώσεις από ένα πιθανό Grexit. Και ότι η Αριστερά ήρθε να μείνει και θα μείνει. Λοιπόν τι άλλο θέλετε από μένα; Το ΣΚΑΙ κορώνα στο κεφάλι μου τον έβαλα! Με ηθικό καταβαραθρωμένο, πίστη και υποταγή στα βραδινά δελτία ειδήσεων υπέδειξα! Λοιπόν τι διάολο άλλο θέλετε από μένα;
Κι επειδή σ΄ όλη αυτή τη γελοιότητα που μας περιβάλλει, το Καλοκαίρι έχει μπουκάρει στη ζωή μας και μας βγάζει κοροϊδευτικά τη γλώσσα. Κι επειδή τέλος λέει και η βροχή, και θα ζεστάνει κι άλλο ο καιρός. Να με συμπαθάτε κιόλας... αλλά εγώ την κάνω μ’ ελαφρά πηδηματάκια απ’ αυτόν τον καραγκιόζ μπερτέ. Λέω να διαπραγματευτώ με την Θάλασσα που συνεδριάζει έξω απ’ το τροχόσπιτο. Να της εμπιστευτώ τα ελλείμματα μου. Να κάνουμε έναν βιώσιμο διακανονισμό. Εγώ σου δίνω την παρέα μου, εσύ μου δίνεις λίγο ξεγνοιασιά. Απλή και αλάνθαστη συνταγή. Χρόνια τώρα.
Αουφίντερζεν κυρά Ζωή.  Δεν μου χαλάς το Καλοκαίρι.
Μπούτιβας Κώστας – Καστρινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :